Training , Voeding , Leefstijl

 Als het goed is heb je jezelf een doel gesteld, dat kan natuurlijk variëren in:

– Algehele fitheid verbeteren
– Conditie opbouwen (zowel kracht als cardio)
– Spiermassa opbouwen
– Vetmassa verliezen
– Gezondere levensstijl

Personal training is samen je doelen bereiken.

Dit zijn over het algemeen hele algemene doelen. Heb je enig idee wat je moet doen om je doel te bereiken? Zo niet, willen wij je graag een handje helpen. Wij geven namelijk Personal Training. onze Personal Trainer Laura geeft training in een privé setting, ofwel: 1-op-1 training. Zij helpt mensen met de zoektocht naar een gezondere levensstijl, waarin jij (opnieuw) kennismaakt met de gezondste/fitste/meest energieke versie van jezelf. Laura helpt je met het opstellen van je doel (een van bovengenoemde doelen) of wellicht heb jij een ander doel, wil je bijvoorbeeld trainen voor de 10 kilometer hardlopen, of wil je beter worden met voetbal, tennis, basketbal, hockey of ga zo maar door. Alles op sportgebied wat jij wilt bereiken, is mogelijk. En daar kunnen wij jou mee helpen.

Tijdens de intake (gratis en vrijblijvend) nemen wij jouw huidige levensstijl door, ofwel: jouw voeding, hoe je op dit moment beweegt/traint, wat je hoofddoel is en wanneer je dit graag zou willen bereiken. Maar ook nemen we een fitheidscan af. We gaan meten hoe fit je op dit moment bent en hoe we jouw doel het beste en op de meest verantwoorde manier kunnen bereiken.

Voedingsschema
Vervolgens maakt Laura samen met jou een voedingsschema. En dit is geen schema waar je alleen maar op een blaadje sla en water hoeft te leven, nee dit is een schema afgestemd op jouw caloriebehoefte en wensen, en natuurlijk afhankelijk van jouw doel. Dit voedingsschema is in zijn totaliteit uitgebalanceerd met het juiste aantal koolhydraten, vetten en eiwitten en is GEEN crashdieet! Crashdiëten zijn bijzonder ongezond en zullen alles behalve helpen met het bereiken van je gestelde doelen. Dit zullen wij dan ook nooit aanraden. Je moet het zien als een nieuwe manier van leven en ook met iets lekkers, een biertje, glas wijn of een gebakje, gecombineerd met datgene wat jouw lichaam nodig heeft en wat jij lekker vindt . 🙂

Aan het einde van elke periode bekijken we weer waar jij op dit moment staat en of je al wat dichterbij je doel bent gekomen, soms is het noodzaak om je doel bij te stellen, bijvoorbeeld omdat het sneller of langzamer gaat dan verwacht.

Mindset
Mindset is the key! Aan uitstelgedrag heeft niemand wat, en jijzelf al helemaal niet.

Herken jij je in het volgende?

  • Je wil graag een stapje verder gaan op sport- of fitness gebied;
  • Je wil graag je levensstijl veranderen en wat kilo’s afvallen;
  • Je wil op een verantwoordelijke manier trainen en je doelen behalen;
  • Je wil je graag vitaler voelen;
  • Je wil onder begeleiding en coaching beginnen met het beoefenen van een sport.

Dan is FysioMedics hier voor jou! Met onze personal training helpen we je om bovenstaande doelen samen te bereiken en streven we samen naar resultaat.

Doelen vastgesteld? Dan gaan we aan de slag!

Trainingssessies

Zodra we weten wat je wil bereiken krijg je van ons de benodigde middelen en coaching zodat we samen succes kunnen gaan behalen. Afhankelijk van je doel krijg je van ons bijvoorbeeld training- en voedingsschema’s. We hebben een aantal sessies waarin we samen trainen, in gesprek gaan over de voortgang en we je helpen met vragen en of eventuele moeilijkheden.

Evaluatie & retest

Doelen bijna behaald? Na een aantal weken gaan we samen evalueren en bepalen we of we ons doel hebben bereikt.

Meld je nu aan

Wil jij samen met ons jouw (sportieve) doelen behalen? Meld je dan nu aan via het onderstaande formulier. Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt ons ook bereiken via Whatsapp (via de button rechtsonder)

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.