Fysiotherapie

FysioMedics kan jou van dienst zijn met de uitgebreide faciliteiten in de drie vestigingen. Wij vinden het belangrijk dat onze behandelingen aansluiten bij een actieve leefstijl. Met de nieuwste technologie en software willen wij dat jij pijnvrij en goed kan bewegen.

Sportfysiotherapie

FysioMedics is al jarenlang een gewaardeerde partner binnen de sportfysiotherapie. Met de kennis van onze sportfysiotherapeuten en onze faciliteiten kunnen we fullservice sportzorgprogramma's aanbieden. Juiste Return to Sport testen en evaluaties staan centraal bij FysioMedics.

Echografie

Heb je ergens pijn of last tijdens het bewegen? Door middel van echodiagnostiek kan FysioMedics opnames maken van het houdings- en bewegingsapparaat. Veelvuldig wordt dit middel door ons ingezet om direkt de juiste diagnose te verkrijgen en een gericht behandelplan op te kunnen stellen.

Shockwave therapie

Heb jij al verschillende therapieën en behandelingen geprobeerd, maar boek je niet de vooruitgang die jij wil? Shockwave therapie kan jou wellicht helpen. Shockwave therapie biedt een effectieve oplossing bij chronische pijn. Laat de pijn jou niet belemmeren in je (sport)activiteiten.<br />

Revalidatie

Revalidatie fysiotherapie als top(sport)service. Dat is onze slogan en dat is waar FysioMedics voor staat. Niets is belangrijker dan een goed herstel na een ongeval, blessure of medische ingreep. In het revalidatietraject werken we samen met jou werken we naar jouw doelen.

Manuele therapie

Voor onze manuele therapie behandelingen hebben we een overeenkomst afgesloten met onze manueel therapeut. Door middel van manuele therapie willen we aan de ene kant jouw houding en bewegingen verbeteren en aan de andere kant jouw gewrichten beter laten functioneren.

Welke therapie past bij jou?

Kom naar ons inloop spreekuur!