Manuele therapie in Enschede en Boekelo

Heb jij te maken met specifieke klachten of beperkingen aan het bewegingsapparaat? Dan heb je mogelijk baat bij manuele therapie. Hiervoor kun je terecht bij onze master manueel therapeuten Ronald in onze praktijk in Enschede of bij Stefan op locatie Boekelo.

GEZOND BEWEGEN MET MANUELE THERAPIE IN BOEKELO EN ENSCHEDE

Op verschillende manieren positieve veranderingen in jouw lichaam bewerkstelligen. Dat is het doel van zowel onze manueel therapeut in Enschede, als die in Boekelo. Door middel van specifieke technieken en manipulaties richten we ons op het optimaliseren van jouw houding, bewegingen en gewrichtsfuncties, waardoor je gewrichten soepeler kunnen bewegen en beter kunnen functioneren.

Naast het fysieke aspect van manuele therapie, leggen we ook sterk de nadruk op het geven van goede instructies voor gezond bewegen. Door deze instructies op te volgen, kun je jouw lichaam beter ondersteunen en de resultaten van de therapie versterken. Heeft u interesse of wilt u meer informatie over manuele therapie in Enschede of Boekelo? Bel, mail of app ons dan. U bent in goede handen bij FysioMedics.

MANUELE THERAPIE BIEDT EEN DIRECT MERKBAAR EFFECT

Het effect van manuele therapie is vaak direct merkbaar. Je zult na een behandeling van onze manueel therapeut in Enschede of Boekelo een toename van bewegingsvrijheid ervaren, waarbij stijfheid of beperkingen in de gewrichten verminderen.

Daarnaast kan manuele therapie helpen om pijnklachten te verminderen. Denk bijvoorbeeld aan hoofd- en nekpijn, gecombineerd met klachten aan de wervelkolom. Ook bij nek- en schouderklachten die uitstralen naar de armen, klachten hoog in de rug met rib- en borstpijn, artrose van de heup, lage rugklachten met eventuele uitstraling naar de benen en bepaalde vormen van duizeligheid die veroorzaakt worden door bewegingen van de nek, kan manuele therapie verlichting bieden.

Manuele therapie wordt vergoed door jouw zorgverzekeraar als je fysiotherapie hebt meeverzekerd in het aanvullende pakket.

HERSTELLEN MET MANUELE THERAPIE

Is een behandeling van onze manueel therapeut in Boekelo of Enschede ook wat voor jou? FysioMedics begeleidt je en helpt je herstellen met op maat gemaakte behandelplannen, die specifiek gericht zijn op jouw individuele behoeften en klachten. Bel met ons of vul ons contactformulier in. Onze manuele therapeuten Stefan en Ronald adviseren je graag. Wil je direct antwoord? Stuur ons dan gerust een Whatsapp bericht.